Karácsony előtti szállítás: December 21.-én 12.00-ig leadott rendeléseket kiszállítja a GLS December 23.-ig. Foxpostot kérjük ne válasz December 15.-e után!


GLS Futár – házhozszállítás1-2 munkanapon belüli szállítás házhoz                                         890.-Ft

- 8.000.-Ft feletti rendeléskor ingyenes szállítás
- 1-2 munkanap
- Teljesen nyomon követhető szolgáltatás
- Szállítás hétfőtől péntekig 8.00-17.00 között
- Rugalmas kézbesítés
- Megrendelések 24 órán belül leadásra kerülnek
- Visszaszállítás esetén a díj: 990.-Ft, amely téged, a vevőt terheli. De a visszaszállítás előtt mindenképpen értesítened kell bennünket, mert mi rendeljük meg a GLS futárt hozzád.

FOX POST csomagautomatába                           890.-Ft
 4-5 munkanapon belüli szállítás csomagautomatába         

- 8.000.-Ft feletti rendeléskor ingyenes szállítás
- 11.00-ig leadott rendelés esetén
- 1-2 munkanap
- Teljesen nyomon követhető szolgáltatás
- Szállítás hétfőtől péntekig
- Megrendelések 24 órán belül leadásra kerülnek
- Szállítás: az áruház nyitvatartási idejében
- Visszaszállítás esetén a díj: 990.-Ft.
- Visszaszállítás 14 napon belül a szállításkor kapott kóddal.

GLS CsomagPont
1-2 munkanapon belüli szállítás CsomagPontra                890.-Ft    

- 1-2 munkanap
- Teljesen nyomon követhető szolgáltatás
- Szállítás hétfőtől péntekig
- Megrendelések 24 órán belül leadásra kerülnek
- Szállítás: az áruház nyitvatartási idejében
- 8.000.-Ft feletti rendeléskor ingyenes szállítás
- Visszaszállítás esetén a díj: 990.-Ft, amely téged, a vevőt terheli. De a visszaszállítás előtt mindenképpen értesítened kell bennünket, mi rendelünk GLS futárt hozzád. A GLS CsomagPontra ne vidd vissza, mert ott nem veszik át.

Csak bankkártyás fizetésre van lehetőség.

- Kiegyenlítheted az utánvét összegét a futárnál levő mobilterminálon, amiről bizonylatot kapsz.

- A következő hitelkártyával vagy betéti kártyával tudsz fizetni:
MasterCard, Maestro, Visa, American Express.

- Készpénzben

- 270 településen több mint 650 átvevőhely áll a rendelkezésedre.


- A megrendeléskor kiválasztott GLS CsomagPontba szállítják ki a megrendelésedet, ahol 24 órán belül veheted át a megrendelt árut.


- SMS-ben kapsz tájékoztatást, ha az árut kiszállították az általad kiválasztott GLS CsomagPontba


- 5 munkanapig van lehetőséged átvenni a terméket, de kizárólag érvényes személyi okmány bemutatásával.


- Utánvét fizetési lehetőség minden átvételi ponton megoldott, több üzletben bankkártyát is elfogadnak.


- A harmadik munkanapon ismételt értesítőt (e-mailt) küldenek neked a GLS-től, ha az áru még a GLS CsomagPontban van.

- Három kézbesítési kísérlet lehetséges!


- Igény szerint már az első kézbesítési kísérlet depóvárosokban kérhető 17-20 óra között.


- E-mailben értesítést küldenek számodra a csomag feladásakor, hogy a következő munkanapon csomagod kiszállításra kerül.
- Csomagszámot és az esetleges utánvét összegét fogja tartalmazni az E-mail.
- A kiszállítás napjának reggelén, értesítést kapsz tőlük, mely tartalmazza a futár telefonszámát, a GLS Ügyfélszolgálat telefonszámát és egy 3 órás időablakot a várható kézbesítésről.


- A kiszállítási kísérlet meghiúsulása esetén e-mailes értesítés kerül kiküldésre számodra.


- Az E-mailben látni fogsz egy linket, amelyen keresztül a kiszállítási rendelkezést tudod rögzíteni, itt kérheted a kiszállításodat egy új időpontban, egy másik címre, személyes csomagátvételt egy meghatározott listából kiválasztott GLS CsomagPontban.

- FoxPost automatákat itt találod:   FoxPost automaták

- A GLS csomagpontokat itt találod:      GLS csomagpontok

- GLS Futár az egész ország területére kiszállít

- A megrendelést akkor küldjük el, ha a készlet rendelkezésre áll és a kifizetés engedélyezve van

- Ha a megrendelés hétfőtől péntekig 11 óráig megtörténik, a csomag ugyanazon a napon elhagyja raktárunkat.

- Ha a megrendelés hétfőtől péntekig 11 óra után történik vagy bármikor ünnepnapon, a csomag a következő munkanapon hagyja el raktárunkat.

- A szállítás a kiválasztott szállítási módtól függően változhat. Az összes szállítási idő csomagküldő cégenként más. Lásd: “Milyen szállítási lehetőségek vannak?

- A megrendelésedet követheted az egyedi nyomkövetési szám segítségével, amit e-mailben kaptál meg a rendelést követően.

- Mindent megteszünk, hogy a rendelésed időben megérkezzen. Ha a megrendelés mégsem érkezett meg a várható szállítási határidőig, kérjük, lépj velünk kapcsolatba, és csapatunk egy tagja szívesen segít.

- Kérjük, vedd figyelembe, hogy a megrendelések nem vizsgálhatók, ha 45 nappal túl vagyunk a várható szállítási határidőn.

- Ha a rendelésed nem fér a postaládába és nem vagy otthon, akkor attól függően, hogy melyik szállítót választottad, egy kártyát hagy maga után, hogy információt adjon a kézbesítésről.

– Hol veheted át a megrendelésedet
– A szállítás megismétlésének ideje
– A csomagodat egy szomszédnál hagyta
– A csomagodat biztonságos helyen hagyta.

- Ha a megrendelés átvételéhez aláírásra van szükség és senki nem áll rendelkezésre az aláíráshoz, akkor a futár információt hagy, amiben részletezi, hol veheted fel a csomagot és hogyan oldhatod meg az újra szállítást.


- Magyarország területén az ünnepnapok nem számítanak munkanapnak (hétfőtől-péntekig), így egy további napot kell hozzáadnod a becsült kézbesítési időhöz.

- Mindig ellenőrizd le a megrendelés visszaigazolását, hogy megbizonyosodj arról, hogy a cím / szállítási adatok naprakészek.

- Ha a megrendelésed még nem szállított, akkor módosíthatod a kézbesítési címet.

- Vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálati csapatunkkal, és ezt módosíthatjátok.

- Ha megrendelésed már el lett küldve, akkor sajnáljuk, erre nincs lehetőség.

- Igen, de kérjük, ellenőrizd le a nyitvatartási időt és gondold át, hogy tudod-e fogadni a terméket.

- Igyekszünk a termékeket folyamatosan raktáron tartani, de előfordulhat, hogy a megrendelt terméket mégsem tudjuk azonnal biztosítani számodra. Ebben az esetben felvesszük veled a kapcsolatot a legmegfelelőbb megoldás megtalálása érdekében.