Szállítási feltételek
Karácsony előtti szállításhoz végső rendelési időpont: December 22. délelőtt 10 óra. Kizárólag GLS szállítással!
GLS futárt ajánljuk csak, ha fontos, hogy 24.-e előtt megérkezzen.
Foxpostot december 20.-a után nem ajánjuk, mert nem garantált, hogy megérkezik 24.-e előtt. Ha ráér a csomag 27.-én vagy utána akkor semmi akadálya.
2022. december 23. (péntek) – utolsó munkanap karácsony előtt
2022. december 27. (kedd) – az első munkanap karácsony után
2022. december 30. (péntek) – az év utolsó munkanapja
2023. január 2. (hétfő) – az év első munkanapja
GLS Futár – házhozszállítás1-2 munkanapon belüli szállítás házhoz 1.290,-Ft
- 12.000 Ft feletti rendeléskor ingyenes szállítás
- 1-2 munkanap
- Teljesen nyomon követhető szolgáltatás
- Szállítás hétfőtől péntekig
- Rugalmas kézbesítés
- Megrendelések 24 órán belül leadásra kerülnek
- Visszaszállítás esetén a díj: 1.290,-Ft, amely téged, a vevőt terheli. De a visszaszállítás előtt mindenképpen értesítened kell bennünket, mert mi rendeljük meg a GLS futárt hozzád.
ÚJRA! FOXPOST csomagautomatába - 1-3 munkanapon belüli szállítás automatába 1290.-Ft
- 12.000.-Ft feletti rendeléskor ingyenes szállítás
- 11.00-ig leadott rendelés esetén
- 2-3 munkanap
- Teljesen nyomon követhető szolgáltatás
- Szállítás hétfőtől péntekig
- Megrendelések 24 órán belül leadásra kerülnek
- Szállítás: az áruház nyitvatartási idejében
- Visszaszállítás esetén a díj: 1290.-Ft.
- Visszaszállítás 14 napon belül a szállításkor kapott kóddal.
Csak bankkártyás fizetésre van lehetőség.
- Kiegyenlítheted az utánvét összegét a futárnál levő mobilterminálon, amiről bizonylatot kapsz.
- A következő hitelkártyával vagy betéti kártyával tudsz fizetni:
MasterCard, Maestro, Visa, American Express.
- Készpénzben
- Három kézbesítési kísérlet lehetséges!
- Igény szerint már az első kézbesítési kísérlet depóvárosokban kérhető 17-20 óra között.
- E-mailben értesítést küldenek számodra a csomag feladásakor, hogy a következő munkanapon csomagod kiszállításra kerül.
- Csomagszámot és az esetleges utánvét összegét fogja tartalmazni az E-mail.
- A kiszállítás napjának reggelén, értesítést kapsz tőlük, mely tartalmazza a futár telefonszámát, a GLS Ügyfélszolgálat telefonszámát és egy 3 órás időablakot a várható kézbesítésről.
- A kiszállítási kísérlet meghiúsulása esetén e-mailes értesítés kerül kiküldésre számodra.
- Az E-mailben látni fogsz egy linket, amelyen keresztül a kiszállítási rendelkezést tudod rögzíteni, itt kérheted a kiszállításodat egy új időpontban, egy másik címre.
- FoxPost automatákat itt találod: FoxPost automaták
- GLS Futár az egész ország területére kiszállít
- A megrendelést akkor küldjük el, ha a készlet rendelkezésre áll és a kifizetés engedélyezve van
- Ha a megrendelés hétfőtől péntekig 11 óráig megtörténik, a csomag ugyanazon a napon elhagyja raktárunkat.
- Ha a megrendelés hétfőtől péntekig 11 óra után történik vagy bármikor ünnepnapon, a csomag a következő munkanapon hagyja el raktárunkat.
- A szállítás a kiválasztott szállítási módtól függően változhat. Az összes szállítási idő csomagküldő cégenként más. Lásd: “Milyen szállítási lehetőségek vannak?“
- Mindent megteszünk, hogy a rendelésed időben megérkezzen. Ha a megrendelés mégsem érkezett meg a várható szállítási határidőig, kérjük, lépj velünk kapcsolatba, és csapatunk egy tagja szívesen segít.
- Kérjük, vedd figyelembe, hogy a megrendelések nem vizsgálhatók, ha 45 nappal túl vagyunk a várható szállítási határidőn.
- Ha a rendelésed nem fér a postaládába és nem vagy otthon, akkor attól függően, hogy melyik szállítót választottad, egy kártyát hagy maga után, hogy információt adjon a kézbesítésről.
– Hol veheted át a megrendelésedet
– A szállítás megismétlésének ideje
– A csomagodat egy szomszédnál hagyta
– A csomagodat biztonságos helyen hagyta.
- Ha a megrendelés átvételéhez aláírásra van szükség és senki nem áll rendelkezésre az aláíráshoz, akkor a futár információt hagy, amiben részletezi, hol veheted fel a csomagot és hogyan oldhatod meg az újra szállítást.
- Magyarország területén az ünnepnapok nem számítanak munkanapnak (hétfőtől-péntekig), így egy további napot kell hozzáadnod a becsült kézbesítési időhöz.
- Mindig ellenőrizd le a megrendelés visszaigazolását, hogy megbizonyosodj arról, hogy a cím / szállítási adatok naprakészek.
- Ha a megrendelésed még nem szállított, akkor módosíthatod a kézbesítési címet.
- Vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálati csapatunkkal, és ezt módosíthatjátok.
- Ha megrendelésed már el lett küldve, akkor sajnáljuk, erre nincs lehetőség.
- Igen, de kérjük, ellenőrizd le a nyitvatartási időt és gondold át, hogy tudod-e fogadni a terméket.
- Igyekszünk a termékeket folyamatosan raktáron tartani, de előfordulhat, hogy a megrendelt terméket mégsem tudjuk azonnal biztosítani számodra. Ebben az esetben felvesszük veled a kapcsolatot a legmegfelelőbb megoldás megtalálása érdekében.