DPD Futár – házhozszállítás 1-2 munkanapon belüli szállítás házhoz                                         1.290,-Ft

- 12.000 Ft feletti rendeléskor ingyenes szállítás
- 1-2 munkanap
- Teljesen nyomon követhető szolgáltatás
- Szállítás hétfőtől péntekig
- Rugalmas kézbesítés
- Megrendelések 24 órán belül leadásra kerülnek
- Visszaszállítás esetén a díj: 1.290,-Ft, amely téged, a vevőt terheli. De a visszaszállítás előtt mindenképpen értesítened kell bennünket, mert mi rendeljük meg a DPD futárt hozzád.

-Utánvétes fizetés esetén 300 Ft különdíjat számítunk fel


ÚJRA! FOXPOST csomagautomatába -  1-3 munkanapon belüli szállítás automatába                       1290.-Ft
         

- 12.000.-Ft feletti rendeléskor ingyenes szállítás
- 11.00-ig leadott rendelés esetén
- 2-3 munkanap
- Teljesen nyomon követhető szolgáltatás
- Szállítás hétfőtől péntekig
- Megrendelések 24 órán belül leadásra kerülnek
- Szállítás: az áruház nyitvatartási idejében
- Visszaszállítás esetén a díj: 1290.-Ft.
- Visszaszállítás 14 napon belül a szállításkor kapott kóddal.

-Utánvétes fizetés esetén 300 Ft különdíjat számítunk fel


Csak bankkártyás fizetésre van lehetőség.

- Kiegyenlítheted az utánvét összegét a futárnál levő mobilterminálon, amiről bizonylatot kapsz.

- A következő hitelkártyával vagy betéti kártyával tudsz fizetni:
MasterCard, Maestro, Visa, American Express.

- Készpénzben

- Három kézbesítési kísérlet lehetséges!


- Igény szerint már az első kézbesítési kísérlet depóvárosokban kérhető 17-20 óra között.


- E-mailben értesítést küldenek számodra a csomag feladásakor, hogy a következő munkanapon csomagod kiszállításra kerül.
- Csomagszámot és az esetleges utánvét összegét fogja tartalmazni az E-mail.
- A kiszállítás napjának reggelén, értesítést kapsz tőlük, mely tartalmazza a futár telefonszámát, a DPD Ügyfélszolgálat telefonszámát és egy 3 órás időablakot a várható kézbesítésről.


- A kiszállítási kísérlet meghiúsulása esetén e-mailes értesítés kerül kiküldésre számodra.


- Az E-mailben látni fogsz egy linket, amelyen keresztül a kiszállítási rendelkezést tudod rögzíteni, itt kérheted a kiszállításodat egy új időpontban, egy másik címre.

- FoxPost automatákat itt találod:   FoxPost automaták

- DPD Futár az egész ország területére kiszállít

- A megrendelést akkor küldjük el, ha a készlet rendelkezésre áll és a kifizetés engedélyezve van

- Ha a megrendelés hétfőtől péntekig 11 óráig megtörténik, a csomag ugyanazon a napon elhagyja raktárunkat.

- Ha a megrendelés hétfőtől péntekig 11 óra után történik vagy bármikor ünnepnapon, a csomag a következő munkanapon hagyja el raktárunkat.

- A szállítás a kiválasztott szállítási módtól függően változhat. Az összes szállítási idő csomagküldő cégenként más. Lásd: “Milyen szállítási lehetőségek vannak?

- Mindent megteszünk, hogy a rendelésed időben megérkezzen. Ha a megrendelés mégsem érkezett meg a várható szállítási határidőig, kérjük, lépj velünk kapcsolatba, és csapatunk egy tagja szívesen segít.

- Kérjük, vedd figyelembe, hogy a megrendelések nem vizsgálhatók, ha 45 nappal túl vagyunk a várható szállítási határidőn.

- Ha a rendelésed nem fér a postaládába és nem vagy otthon, akkor attól függően, hogy melyik szállítót választottad, egy értesítést hagy maga után, hogy információt adjon a kézbesítésről.

– Hol veheted át a megrendelésedet
– A szállítás megismétlésének ideje
– A csomagodat egy szomszédnál hagyta
– A csomagodat biztonságos helyen hagyta.

- Ha a megrendelés átvételéhez aláírásra van szükség és senki nem áll rendelkezésre az aláíráshoz, akkor a futár információt hagy, amiben részletezi, hol veheted fel a csomagot és hogyan oldhatod meg az újra szállítást.


- Magyarország területén az ünnepnapok nem számítanak munkanapnak (hétfőtől-péntekig), így egy további napot kell hozzáadnod a becsült kézbesítési időhöz.

- Mindig ellenőrizd le a megrendelés visszaigazolását, hogy megbizonyosodj arról, hogy a cím / szállítási adatok naprakészek.

- Ha a megrendelésed még nem szállított, akkor módosíthatod a kézbesítési címet.

- Vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálati csapatunkkal, és ezt módosíthatjátok.

- Ha megrendelésed már el lett küldve, akkor sajnáljuk, erre nincs lehetőség.

- Igen, de kérjük, ellenőrizd le a nyitvatartási időt és gondold át, hogy tudod-e fogadni a terméket.

- Igyekszünk a termékeket folyamatosan raktáron tartani, de előfordulhat, hogy a megrendelt terméket mégsem tudjuk azonnal biztosítani számodra. Ebben az esetben felvesszük veled a kapcsolatot a legmegfelelőbb megoldás megtalálása érdekében.