Kosár

Szállítási feltételek

Májusi akció: Minden szállítás INGYENES. Nincs limit!
GLS Futár – házhozszállítás
1 munkanapon belüli szállítás házhoz                                         690.-Ft
  • 8.000.-Ft feletti rendeléskor ingyenes szállítás
  • 1-2 munkanap
  • Teljesen nyomon követhető szolgáltatás
  • Szállítás hétfőtől péntekig 8.00-17.00 között
  • Rugalmas kézbesítés
  • Megrendelések 24 órán belül leadásra kerülnek
  • Visszaszállítás esetén a díj: 990.-Ft, amely téged, a vevőt terheli. De a visszaszállítás előtt mindenképpen értesítened kell bennünket, mert mi rendeljük meg a GLS futárt hozzád.
FOX POST csomagautomatába                           490.-Ft  
1-2 munkanapon belüli szállítás csomagautomatába                              
  • 8.000.-Ft feletti rendeléskor ingyenes szállítás
  • 11.00-ig leadott rendelés esetén
  • 1-2 munkanap
  • Teljesen nyomon követhető szolgáltatás
  • Szállítás hétfőtől péntekig
  • Megrendelések 24 órán belül leadásra kerülnek
  • Szállítás: az áruház nyitvatartási idejében
  • Visszaszállítás 14 napon belül ingyenes a szállításkor kapott kóddal
GLS CsomagPont
1 munkanapon belüli szállítás CsomagPontra                690.-Ft                    
  • 1-2 munkanap
  • Teljesen nyomon követhető szolgáltatás
  • Szállítás hétfőtől péntekig
  • Megrendelések 24 órán belül leadásra kerülnek
  • Szállítás: az áruház nyitvatartási idejében
  • 8.000.-Ft feletti rendeléskor ingyenes szállítás
  • Visszaszállítás esetén a díj: 990.-Ft, amely téged, a vevőt terheli. De a visszaszállítás előtt mindenképpen értesítened kell bennünket, mi rendelünk GLS futárt hozzád. A GLS CsomagPontra ne vidd vissza, mert ott nem veszik át.
  • Csak bankkártyás fizetésre van lehetőség.
  • Kiegyenlítheted az utánvét összegét a futárnál levő mobilterminálon, amiről bizonylatot kapsz.
  • A következő hitelkártyával vagy betéti kártyával tudsz fizetni:
    • MasterCard, Maestro, Visa, American Express.
  • Készpénzben
  • 270 településen több mint 650 átvevőhely áll a rendelkezésedre.
  • A megrendeléskor kiválasztott GLS CsomagPontba szállítják ki a megrendelésedet, ahol 24 órán belül veheted át a megrendelt árut.
  • SMS-ben kapsz tájékoztatást, ha az árut kiszállították az általad kiválasztott GLS CsomagPontba
  • 5 munkanapig van lehetőséged átvenni a terméket, de kizárólag érvényes személyi okmány bemutatásával.
  • Utánvét fizetési lehetőség minden átvételi ponton megoldott, több üzletben bankkártyát is elfogadnak.
  • A harmadik munkanapon ismételt értesítőt (e-mailt) küldenek neked a GLS-től, ha az áru még a GLS CsomagPontban van.
  • Három kézbesítési kísérlet lehetséges!
  • Igény szerint már az első kézbesítési kísérlet depóvárosokban kérhető 17-20 óra között.
  • E-mailben értesítést küldenek számodra a csomag feladásakor, hogy a következő munkanapon csomagod kiszállításra kerül.
  • Csomagszámot és az esetleges utánvét összegét fogja tartalmazni az E-mail.
  • A kiszállítás napjának reggelén, értesítést kapsz tőlük, mely tartalmazza a futár telefonszámát, a GLS Ügyfélszolgálat telefonszámát és egy 3 órás időablakot a várható kézbesítésről.
  • A kiszállítási kísérlet meghiúsulása esetén e-mailes értesítés kerül kiküldésre számodra.
  • Az E-mailben látni fogsz egy linket, amelyen keresztül a kiszállítási rendelkezést tudod rögzíteni, itt kérheted a kiszállításodat egy új időpontban, egy másik címre, személyes csomagátvételt egy meghatározott listából kiválasztott GLS CsomagPontban.
  • A GLS csomagpontokat itt találod:      GLS csomagpontok
  • GLS Futár az egész ország területére kiszállít
  • A megrendelést akkor küldjük el, ha a készlet rendelkezésre áll és a kifizetés engedélyezve van.
  • Ha a megrendelés hétfőtől péntekig 11 óráig megtörténik, a csomag ugyanazon a napon elhagyja raktárunkat.
  • Ha a megrendelés hétfőtől péntekig 11 óra után történik vagy bármikor ünnepnapon, a csomag a következő munkanapon hagyja el raktárunkat.
  • A megrendelésedet követheted az egyedi nyomkövetési szám segítségével, amit e-mailben kaptál meg a rendelést követően.
  • Mindent megteszünk, hogy a rendelésed időben megérkezzen. Ha a megrendelés mégsem érkezett meg a várható szállítási határidőig, kérjük, lépj velünk kapcsolatba, és csapatunk egy tagja szívesen segít.
  • Kérjük, vedd figyelembe, hogy a megrendelések nem vizsgálhatók, ha 45 nappal túl vagyunk a várható szállítási határidőn.
  • Ha a rendelésed nem fér a postaládába és nem vagy otthon, akkor attól függően, hogy melyik szállítót választottad, egy kártyát hagy maga után, hogy információt adjon a kézbesítésről.
    – Hol veheted át a megrendelésedet
    – A szállítás megismétlésének ideje
    – A csomagodat egy szomszédnál hagyta
    – A csomagodat biztonságos helyen hagyta.
  • Ha a megrendelés átvételéhez aláírásra van szükség és senki nem áll rendelkezésre az aláíráshoz, akkor a futár információt hagy, amiben részletezi, hol veheted fel a csomagot és hogyan oldhatod meg az újra szállítást.
  • Magyarország területén az ünnepnapok nem számítanak munkanapnak (hétfőtől-péntekig), így egy további napot kell hozzáadnod a becsült kézbesítési időhöz.
  • Mindig ellenőrizd le a megrendelés visszaigazolását, hogy megbizonyosodj arról, hogy a cím / szállítási adatok naprakészek.
  • Ha a megrendelésed még nem szállított, akkor módosíthatod a kézbesítési címet.
  • Vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálati csapatunkkal, és ezt módosíthatjátok.
  • Ha megrendelésed már el lett küldve, akkor sajnáljuk, erre nincs lehetőség.
  • Igen, de kérjük, ellenőrizd le a nyitvatartási időt és gondold át, hogy tudod-e fogadni a terméket.
  • Igyekszünk a termékeket folyamatosan raktáron tartani, de előfordulhat, hogy a megrendelt terméket mégsem tudjuk azonnal biztosítani számodra. Ebben az esetben felvesszük veled a kapcsolatot a legmegfelelőbb megoldás megtalálása érdekében.